12 åring kommer ut på youtube

Satt och kollade lite på videos på youtube och fick se en video om en tolvårig pojke som berättade att han var gay."Sure thing" tänkte jag och bläddrade igenom kommentarerna.Vad jag fick se var en massa hatkommentarer om hur gay han var och att han inte kunde veta eftersom han var så ung. Jag blev riktigt jävla upprörd.
Folk som säger till en kille att han inte fattar om han är gay eller inte. Om han inte tycker tjejer är attraktiva men att killar är det är det klart att han får tycka det.

Jag fattar verkligen inte hur endel folk tänker.Att säga till en liten 12 årig pojke som faktiskt är glad att han är bög att han borde dödas är helt fel.Folket som säger så borde dödas.
Jag tänker inte säga vad videoklippen heter eller vem som hade dom..Jag lovar att om jag hade varit pojke och bott nära honom hade jag helt klart blivit hans pojkvän.. Så jävla gullig han var.

Nu ska jag sova bort mig all ilska. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0